Informatie

Op deze pagina vind je informatie over de service van Chiz-Chic. Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen? Mail gerust naar chizchic2012@gmail.com. 

Verzending

Onze producten worden verzonden door DHL. De kosten voor verzending van je bestelling zijn de tarieven zoals DHL deze hanteert voor pakketpost € 5,75. Briefpost worden verzonden met Postnl.nl

Woon je in België dan worden de pakketten verzonden via DHL. 

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 14 werkdagen bij je thuis te laten bezorgen, mits op voorraad. Indien we je bestelling niet op voorraad hebben zullen we je binnen 2 werkdagen op de hoogte stellen en aangeven wanneer we het verwachten te kunnen leveren.

Woon je niet in Nederland of België maar wil je wel een bestelling plaatsen? Dat kan! Stuur ons een mail via chizchic2012@gmail.com. Wij nemen dan contact met je op over de mogelijkheden en de aangepaste verzendkosten. 

Betaalmogelijkheden

Veilig betalen kun je bij Chiz-Chic door middel van de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal

Onze bankgegevens zijn:

Rekeningnummer: t.n.v. Chiz-Chic te Zeist

IBAN: NL65KNAB0255426798
BIC:  KNABNL2H

Retourneren

Mocht een artikel ondanks onze goede zorg niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden. Je hebt het recht om binnen 14 werkdagen na ontvangst van de producten de koop op afstand te ontbinden. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

De te retourneren artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd en worden niet teruggenomen indien: de artikelen beschadigd, gebruikt en/of gewassen zijn, je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen of je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd. 

Indien je een product wilt retourneren dien je dit vooraf, binnen drie dagen na ontvangst, aan te geven via info@chiz-chic.nl. De te retourneren artikelen dienen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling aan ons retour gestuurd te worden en door ons te zijn ontvangen. Artikelen die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.

Adresseer de zending conform instructies in de e-mail, welke je ontvangt na aanmelding van je retour en bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van PostNL. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode. Bewaar dit verzendbewijs totdat je retournering door ons verwerkt is.

De ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retournering wordt gecrediteerd. De uitbetaling vindt plaats op hetzelfde rekeningnummer waarop de betaling door jou is gedaan. Let er op dat de verzendkosten voor je eigen rekening zijn.

Annuleren

Wanneer de bestelling nog niet is voldaan en verwerkt dan kan de bestelling kosteloos geannuleerd worden. Heb je de bestelling betaald via overschrijving naar onze bankrekening en is je bestelling nog niet in behandeling genomen, dan kan de bestelling kosteloos worden geannuleerd en zal het volledige totaalbedrag worden teruggestort.

Wanneer je betaling heeft plaatsgevonden via iDEAL en wij je bestelling nog niet in behandeling hebben genomen, dan kan de bestelling alsnog worden geannuleerd en zal het totaalbedrag minus de kosten van iDEAL naar je bankrekening worden teruggestort. In het geval dat wij de bestelling reeds hebben verwerkt en verzonden gelden de voorwaarden van “Retourneren”.

Wasvoorschrift

De stoffen die gebruikt worden voor het label Chiz-Chic zijn al gewassen voor ze verwerkt worden dit om krimpen tegen te gaan. De producten mogen op 30 graden gewassen worden. Andere artikelen wassen zoals op de etiketten wordt aangegeven. Twijfel je? Neem dan contact met ons op voor advies.   

Privacy

Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze site en we gaan zorgvuldig met jouw gegevens om. Wij garanderen dat jouw persoonlijke informatie in vertrouwen wordt behandeld. De gegevens die wij je vragen worden gebruikt om de bestellingen zo snel en zo zorgvuldig mogelijk te laten verlopen. Wij verkopen persoonlijke gegevens niet aan externe partijen.

Klacht

Ben je niet tevreden? Wij horen het graag. Voor het aanmelden van een klacht kun je een mail sturen naar info@chiz-chic.nl. Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen per e-mail aan ons kenbaar te maken.
Wij zullen, in overleg met jou, het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Vermeld in je mail het ordernummer en telefoonnummer. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

De portokosten voor het retourneren van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor je eigen rekening. 

De producten dienen te worden gewassen volgens de wasvoorschriften. Indien je kiest of hebt gekozen voor een afwijkende wasmethode, zal je klacht te allen tijde ongegrond worden verklaard.

 

 

© 2013 - 2020 Chiz-chic.nl - voor kleine dametjes en grote boefjes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel